I Szkolny Konkurs “Mój Wynalazek”
Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa Gminy Sieradz im. Jana Pawła II w Sieradzu.
Cele konkursu:
- Rozwijanie zainteresowań uczniów przedmiotami ścisłymi, takimi jak: matematyka, fizyka, informatyka, technika.
- Wspieranie uczniów zdolnych i kreatywnych.
- Uświadamianie uczniom przydatności wiedzy z różnych dziedzin i ich wzajemnej korelacji.
Zasady:
1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 3-8, którzy poszukują innowacyjnych i ciekawych rozwiązań w życiu codziennym oraz potrafią zastosować wiedzę w praktyce.
2. Przewidziano dwie kategorie wiekowe konkursu: klasy 3-5 i klasy 6-8
3. W konkursie mogą wziąć udział indywidualni uczniowie oraz zespoły konstruktorów (maksymalnie trzy osoby).
4. Zadaniem uczestników konkursu jest przedstawienie innowacyjnego, autorskiego pomysłu wynalazku lub programu komputerowego, który może ułatwić życie codzienne ucznia lub umilić jego czas wolny.
INFORMACJE DLA RODZICÓW
Rodziców uczniów przyjętych do oddziału przedszkolnego i klasy pierwszej w roku szkolnym 2021/22 prosimy o dostarczenie do dnia 9 lipca 2021r. następujących dokumentów:
-
Skrócony odpis aktu urodzenia /oryginał do wglądu/
-
Dwa zdjęcia na jasnym tle /podpisane/ - klasa pierwsza
-
DODATKOWE INFORMACJE I OŚWIADCZENIA – klasa pierwsza
-
DODATKOWE INFORMACJE I OŚWIADCZENIA – oddział przedszkolny
-
KARTA ZGŁOSZENIA NA ŚWIETLICĘ
-
W przypadku dzieci 6 – letnich również:
-
zaświadczenie potwierdzające, że dziecko korzystało z wychowania przedszkolnego w roku szkolnym poprzedzającym rok, w którym ma rozpocząć naukę w szkole /oryginał/
lub -
opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej /oryginał/.
-
W przypadku uczniów klas pierwszych, którzy chcą korzystać z opieki świetlicowe, należy dostarczyć
KARTĘ ZGŁOSZENIA UCZNIA DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ /najpóźniej do 26 sierpnia 2021r. /
Uwaga!
Na świetlicę przyjmowane są dzieci, których oboje rodziców pracuje zawodowo w godzinach pracy świetlicy, tj. od 6.30 do 16.30.
Do karty zgłoszenia należy dołączyć aktualne zaświadczenia z zakładów pracy rodziców o ich zatrudnieniu i godzinach pracy.
Spotkanie rodziców z wychowawcą klasy odbędzie się 26 sierpnia o godz. 17:00 w siedzibie szkoły. Prosimy o przyniesienie w tym dniu wyprawki szkolnej dla ucznia .
WYPRAWKA PIERWSZOKLASISTY
Mundurki w roku szkolnym 2021/2022
W roku szkolnym 2021 / 2022 nadal obowiązywać będą mundurki szkolne.
Osoby zainteresowane ich kupnem proszone są o wypełnienie poniższego zamówienia i złożenie go do 9 lipca 2021r. drogą elektroniczną na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Mundurki (z imiennym zamówieniem) będą do odbioru w Szkole Podstawowej Gminy Sieradz im. Jana Pawła II w Sieradzu w ostatnim tygodniu sierpnia.